Reklamační řád
Reklamační řád
1. Poškození zboží při přepravě
Zákazník je povinen dodané zboží zkontrolovat ao případných nedostatcích neprodleně informovat prodávajícího. Oznámení o nedostatcích posílejte e-mailem na naši emailovou adresu: obchod@jenkie.eu, nebo telefonujte na čísle: +421 915732190. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení Vašeho oznámení.
Podmínky pro vrácení zboží:
Zboží musí být nepoužité a v původním obalu.
Obal výrobku může být mechanicky poškozen, které vzniklo pouze při otevření!
V příloze každé objednávky se nachází dokument „REKLAMAČNÍ LIST", který je třeba vyplnit a zaslat společně s vráceným zbožím!
2. Uplatnění reklamace během záruční doby
Na zboží platí zákonná záruční doba 2 roky. Začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Při reklamaci se postupuje podle Zákonem daného postupu.
Záruka se nevztahuje na vadu, kvůli které byla sjednána nižší cena.
Pokud zjistíte vadu na výrobku, na kterou se vztahuje reklamace během záruční doby, vyplňte reklamační formulář a počkejte na pokyny jak postupovat.
Zboží doručte prostřednictvím pošty, neposílejte na dobírku.
Opotřebení charakteristické pro daný materiál nebo použití se nepovažuje za vadu.
Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku, v důsledku běžného opotřebení věci, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách nebo byl-li proveden zásah do výrobku.
Ze záruky jsou také vyjmuty vady způsobené živelnou pohromo a nesprávným zacházením s výrobkem.
Spotřebitel má právo, aby byla jeho reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne následujícího po dni převzetí věci prodávajícím. V případě, že prodávající tuto zákonnou lhůtu nedodrží, má spotřebitel právo rozhodnout se, zda bude požadovat výměnu zboží nebo vrácení peněz /par.623 OZ/.
Prodávající může místo odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadné, nezpůsobí-li to kupujícímu závažné obtíže.
Při neodstranitelné vadě, která brání řádnému užívání věci pro daný účel, má spotřebitel právo buď na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy /vrácení peněz/.
Při uplatnění reklamace je třeba předložit doklad o koupi.
Při reklamaci se postupuje podle platných právních předpisů České republiky.
Zboží zasílejte na adresu:
KOICentrum
Maloboršanská 98,
900 50 Hrubá Borša
Slovensko